Vállalatirányítás

A radiusCRM egy olyan teljeskörű adminisztrációs rendszer, amely átfogja a mindennapi üzletviteli tevékenység szinte minden mozzanatát a marketingtől a könyvelésig. A radiusCRM megalkotásánál több, mint 10 éves gyakorlati tapasztalatot vettünk figyelembe és minden olyan funkciót beleraktunk, ami egy cég működtetéséhez szükséges, tehát semmilyen más külső programot, táblázatot és dokumentumot nem kell használni. A rendszer külső szerveren fut (felhőben) és böngészővel VPN csatorna használatának segítségével elérhető bárhonnan, akár egy mobiltelefonról is, telepítés és frissítés nélkül bármikor. Még az adatmentésről is mi gondoskodunk!

A radiusCRM lehetővé teszi a cégtulajdonosoknak és a cégvezetőknek a 4 órás munkahét megvalósítását.

A radiusCRM egy komplex ügyfélkezelő rendszer. A program moduljai a napjainkban használt korszerű üzletviteli események láncolata alapján épülnek fel, mely a következő részekből tevődik össze.

Marketing modul

Cél: Marketing kampányok végrehajtása, érdeklődők rögzítése, majd ezek megrendelővé konvertálása.

Értékesítés modul

Cél: Értékesítő kollégák munkájának segítése, eredmények rögzítése.

Partnerek modul

Cél: Vevők és szállítók kezelése valamint ezek csoportosítása különféle szempontok szerint.

Végpont modul

Cél: A bázisállomások és az előfizetőknél lévő eszközök műszaki adminisztrálása.

Pénzügyek modul

Cél: Naprakész pénzügyi információk a gazdasági folyamatokról.

Könyvelés modul

Cél: Naprakész számviteli információk a gazdasági folyamatokról, automatikus könyvelés.

Szerver modul

Cél: Az internet szolgáltatáshoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások: domain nevek és e-mailek kezelése, avagy a szerver elhelyezés szolgáltatás.

Lekérdezések

Cél: Minden modulhoz automatikusan kapcsolódik lekérdezési lehetőség, melyben rengetegféle összesítés kérhető le olyan adatokról, amelyekből azonnali döntés hozható a cég működésével kapcsolatban.

A modulok részletes leírásaiban megtekinthetők a program egyes részeinek működése. Amennyiben megtetszett a radiusCRM, jelentkezz személyes megbeszélésre, ahol minden funkciót kipróbálhatsz. A rendszer naprakész, folyamatosan teszteljük és fejlesztjük a legújabb technológiák használatával.

Miért jó neked az, ha a radiusCRM-et használod?

  • Egy programot használsz mindenhez, amit bármikor, bárhonnan a világon, bármilyen internetképes eszközzel megnézhetsz, ezzel előkészíted a már régóta megérdemelt hosszú szabadságodat.
  • Megszünteted az adatok duplázódását, és ezáltal az ebből adódó hibákat.
  • Naprakészen megkapod a döntéshozáshoz szükséges összes információt és nem kell heteket várnod ezekre az adatokra, ami lehet, hogy már eddig is rengeted pénzedbe került.
  • A program bevezetését lépésről lépésre meg tudod csinálni, nem borul egyszerre minden a nyakadba.
  • A program használatának betanulása egyszerű, teljesen érthető, nincs semmi nehézség benne, bármelyik munkatársad fogja tudni használni.
  • Az adminisztratív kollégáknak nem kell megtanulniuk részletesen az internetszolgáltatók műszaki háttérismereteit.
  • Pontosan látod, hogy melyik munkatársad mit és mikor csinált, és ebből figyelemmel kísérheted az összesített eredményeket is, azaz végre pontosan látod, hogy ki az, aki hozza a profitot és ki az, aki viszi.
  • Ugyanezt látod az alvállalkozóknál, és a viszonteladóknál, ahol összesíteni tudod a havi teljesítményüket és így pontos elszámolást kaphatsz a munkájukról.
  • Az ügyfélszolgálat végre mindent egyben lát, a pénzügyektől a dokumentumokig, a műszaki paraméterektől a régebbi értesítésekig, így nem kell minden információhoz és segítségnyújtáshoz a te segítséged.
  • Ezt a professzionális rendszert megkapod teljesen megfizethető áron, egyszeri díj fizetése nélkül, az árbevételed függvényében, és mindezt térítésmentes és személyes kipróbálási lehetőséggel. Nincs hűségnyilatkozat sem.

Milyen program megvételét takarítod meg a radiusCRM használatával?

  • Számlázóprogram
  • CRM és marketingprogram teljes ügyfélkezeléssel és -követéssel
  • Pénztár, bank és cash-flow kezelő
  • Hibajegy kezelő program
  • Telefonközpont
  • Rádiusz szerver és ennek üzemeltetése
  • Webszerver és kapcsolódó szolgáltatások kezelése
  • Hírlevélküldő szoftver
  • Dokumentum- és feladatkezelő szoftver
  • Kiküldetési rendelvény készítő szoftver és még sok-sok hasznos program

Gyorsinfó
  • internet 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • feltöltőkártyás voip telefon hűségnyilatkozat nélkül: legalább féléves feltöltéssel áfamentes számlával
  • mobil hang: mindhárom szolgáltatótól 40 féle csomag, féláron
  • mobil adat hűségnyilatkozat nélkül: vezetékes internet sebességgel és árral, legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • tévé 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • bármilyen csomag ajánlat legalább 2 szolgáltatással már havi fizetéssel is áfamentes számlával
  • elektronikus számlázás és kapcsolattartás
Gyorsrendelés
  • név, cím, e-mail cím, megrendelt szolgáltatás, kiegészítő szolgáltatások tartalommal
  • küldjön egy normál díjas sms-t erre a számra: 06-20-802-2230

Számlázás módja

  • Féléves vagy éves fizetési rendszeresség esetén magánszemélyek és alanyi adómentes üzleti partnereink alanyi adómentességet élveznek (áfa nélkül számlázunk), ez esetben az oldalon feltűntetett árak érvényesek!
  • Ha havi vagy negyedéves fizetést választ, illetve Ön áfa alany üzleti partnerünk, akkor áfával növelt számlát bocsátunk ki, ez esetben az oldalon feltűntetett árak nettó árak.
  • Mobil hang és adatszolgáltatásra ez csak akkor érvényes, ha azt közvetlenül mi számlázzuk Önnek (pl. adatkártya), nem pedig valamelyik mobilszolgáltató.
  • Mikrohullámú internet szolgáltatásunknál tudunk adni alanyi adómentes fizetést havi és negyedéves fizetés mellé is, de csak 2 éves szerződéssel.
  • Cégünknél alapesetben az elektronikus kapcsolattartási és számlázási módot alkalmazzuk, ami azt jelenti, hogy mindent e-mail-en küldünk meg Önnek, és Ön elektronikusan egyenlítik ki a díjbekérőket és a számlákat. Ha Ön számlanyomtatást és postázást vagy az elektronikus fizetési módtól eltérő (pl. sárga csekkes) fizetést szeretne, kérjük jelezze ezt az ügyfélkapuban. Fizetési feltételek.

Ha kérdése van...

... keresse munkatársainkat vagy kérjen visszahívást!

Megrendelés menete

  • A szolgáltatás megrendeléséhez kérjük regisztráljon és /vagy lépjen be az ügyfélkapuba.
  • Ezután kérjük töltse fel a szerződéskötéshez szükséges dokumentumokat: (érvényes) személyi igazolvány mindkét oldalának másolata, kitakarva a fényképet, lakcímkártya első oldalának másolata, illetve cég esetén a fentieken felül még cégbírósági végzés, aláírás minta és készfizető kezességvállalási nyilatkozat másolat.
  • Ha ezekkel készen van, akkor az ügyfélkapu menüiben - vagy kapcsolat / üzenetek menüben - rendelje meg a kívánt szolgáltatást.
  • Díjbekérőt fogunk küldeni e-mail-en, ami alapján kérjük átutalással fizessen, hivatkozva a díjbekérő számára, vagy bankkártyával is fizethet. Az összeg beérkezése után számlát küldünk e-mail-en és aktiváljuk a szolgáltatást.