Teletitkárnő

Felvesszük a telefonját, nincs több elveszett hívás

Virtuális asszisztens és teletitkárnő

Virtuális asszisztenst biztosítunk Önnek, aki fogadja hívásait, rögzíti üzeneteit, időpontokat egyeztet, hogy Ön csak az igazán fontos üzleti ügyekkel foglalkozhasson!

Virtuális asszisztense az Ön vagy cége nevében mindig fogadja hívásait, rögzíti üzeneteit, egyezteti találkozóit, így Ön a valóban fontos üzleti kérdésekkel foglalkozhat, miközben ügyfelei sem érzik úgy, hogy elhanyagolná őket.

Kinek ajánljuk?

Mikrovállalatoknak, kisvállalatoknak, családi vállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak, szabadúszóknak.

  • ha sokat tárgyal, utazik vagy más okból gyakran nem tudja felvenni telefonját
  • ha nem szeretné, hogy fontos üzleti feladatai közben telefonhívások zavarják meg
  • ha ügyfeleinek, üzleti partnereinek többet szeretne nyújtani egy személytelen gépi hangnál
  • ha elegendő ügyfeleivel, partnereivel távolról, virtuális irodán keresztül tartani a kapcsolatot

Milyen előnyöket élvezhet?

Mindig elérhető lesz ügyfelei és partnerei számára anélkül, hogy fel kellene vennie a telefont.

  • minden telefonos üzenetét dokumentáljuk, amelyekről azonnal értesítjük email-ben
  • nem szükséges feltétlenül irodavezetőt vagy személyi asszisztenst alkalmaznia
  • jelentős költséget takaríthat meg a munkaerő kölcsönző cégekhez képest

Nyitvatartás és árak

  • Szolgáltatási idő: munkanapokon 8-20 óráig
  • Alapdíj: 12.900 Ft, ami tartalmaz 30 db hívást
  • Forgalmi díj 30 hívás után: 299 Ft / hívás

Call center outsourcing

Megszabadítjuk a telefonos ügyfélszolgálattal járó gondoktól: megválaszoljuk a kérdéseket, rögzítjük a rendeléseket, kezeljük a reklamációkat, problémás eseteket – mindezt átlátható és tervezhető költségekkel!

Mostantól a mi felelősségünk, hogy elegendő és jól képzett operátor kezelje az Ön ügyfélszolgálati hívásait. Folyamatosan ellenőrizzük és értékeljük munkatársaink teljesítményét, hogy Önnek profi és hatékonyan működő ügyfélszolgálata legyen.

Kinek ajánljuk?

Kis- és középvállalatoknak, web áruházaknak, informatikai szolgáltatóknak, távközlési szolgáltatóknak, tartalomszolgáltatóknak, webshopoknak.

  • ha nem szeretne saját telefonos ügyfélszolgálat fenntartásával bajlódni
  • ha nem tudja előre, mekkorára méretezze ügyfélszolgálata kapacitásait
  • ha professzionális call center partnert keres hosszútávú együttműködéshez

Milyen előnyöket élvezhet?

Megszabadulhat a saját telefonos ügyfélszolgálat fenntartásának gondjától.

  • a kezelt hívásforgalomtól függő, átlátható és előre tervezhető költségekkel számolhat
  • munkafolyamatain nem szükséges változtatnia, akár vállalata belső IT rendszeréhez is tudunk csatlakozni
  • jelentős költséget takaríthat meg a munkaerő kölcsönző cégekhez képest
  • call center kapacitásunkat változó hívásforgalom kezelésére is igénybe veheti

Nyitvatartás és árak

  • Szolgáltatási idő: ünnepnap kivételével minden nap 8-20 óráig
  • Alapdíj: 19.900 Ft, ami tartalmaz 30 db hívást
  • Forgalmi díj 30 hívás után: 299 Ft / hívás

Nagy volumenű és / vagy folyamatos híváskezelés

Telefonos ügyfélszolgálata helyett munkaidőn kívül vagy hétvégén is megválaszoljuk a kérdéseket, fogadjuk a hibabejelentéseket, dokumentáljuk a problémákat akár az Ön saját rendszerében!

Minden nap 0-24 óráig, élő hangos ügyfélszolgálat ellátására hatékony, de mégis költségtakarékos megoldásunk van. Havi ezres, tízezres nagyságrendű hívásfogadás vagy váratlanul megugró bejövő hívásforgalom kezelése a mi asztalunk.

Kinek ajánljuk?

Közép- és nagyvállalatoknak, multinacionális cégeknek, költségvetési intézményeknek.

  • ha nem szeretne saját telefonos ügyfélszolgálat fenntartásával bajlódni
  • ha nem tudja előre, mekkorára méretezze ügyfélszolgálata kapacitásait
  • ha termék promóciókhoz, kuponos akciókhoz, rendezvényszervezéshez igényel telefonos hátteret
  • ha professzionális call center vagy inbound telemarketing partnert keres hosszútávú együttműködéshez

Milyen előnyöket élvezhet?

Megszabadulhat a saját telefonos ügyfélszolgálat fenntartásának gondjától.

  • a kezelt hívásforgalomtól függő, átlátható és előre tervezhető költségekkel számolhat
  • munkafolyamatain nem szükséges változtatnia, akár vállalata belső IT rendszeréhez is tudunk csatlakozni
  • jelentős költséget takaríthat meg a munkaerő kölcsönző cégekhez képest
  • call center kapacitásunkat változó hívásforgalom kezelésére is igénybe veheti
  • személyes kapcsolattartón keresztüli kiemelt ügyfélkezelést biztosítunk az Ön számára

Nyitvatartás és árak

  • Szolgáltatási idő: minden nap 0-24 óráig
  • Alapdíj: 35.900 Ft, ami tartalmaz 90 db hívást
  • Forgalmi díj 90 hívás után: 299 Ft / hívás

Nagymennyiségű kimenő hívás indítás

Munkatársaink az Ön által biztosított listát végighívják, az Ön által átadott forgatókönyvvel lefolytatják a beszélgetést, majd az Ön által biztosított rendszerbe berögzítik a hívás eredményét.

Milyen előnyöket élvezhet?

Nem kell saját kollégát felvenni és betanítani erre a feladatra.

  • megtakarítja egy új munkatárs felvételének és betanításának idő és pénz költségeit
  • munkatársaink nem rendelkeznek gátakkal a telefonálással szemben, felkészültünk a nehéz ügyfelekre is, és ez nem veszi el a kedvünket a további telefonálástól
  • időhatékonyan oldjuk meg a feladatot, tapasztalataink alapján egy hívás átlagos hossza 3 perc, azaz egy munkatárs egy nap alatt 160 ügyfelet tud végighívni
  • nem kell profi telefonközpontra és az egyéb szükséges kiegészítőkre beruháznia
  • folyamatos és eseti munkákat is tudunk kezelni

Nyitvatartás és árak

  • Szolgáltatási idő: minden nap 0-24 óráig
  • Alapdíj: 35.900 Ft, ami tartalmaz 90 db hívást
  • Forgalmi díj 90 hívás után: 299 Ft / hívás

Gyorsinfó
  • internet 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • feltöltőkártyás voip telefon hűségnyilatkozat nélkül: legalább féléves feltöltéssel áfamentes számlával
  • mobil hang: mindhárom szolgáltatótól 40 féle csomag, féláron
  • mobil adat hűségnyilatkozat nélkül: vezetékes internet sebességgel és árral, legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • tévé 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • bármilyen csomag ajánlat legalább 2 szolgáltatással már havi fizetéssel is áfamentes számlával
  • elektronikus számlázás és kapcsolattartás
Gyorsrendelés
  • név, cím, e-mail cím, megrendelt szolgáltatás, kiegészítő szolgáltatások tartalommal
  • küldjön egy normál díjas sms-t erre a számra: 06-20-802-2230

Számlázás módja

  • Féléves vagy éves fizetési rendszeresség esetén magánszemélyek és alanyi adómentes üzleti partnereink alanyi adómentességet élveznek (áfa nélkül számlázunk), ez esetben az oldalon feltűntetett árak érvényesek!
  • Ha havi vagy negyedéves fizetést választ, illetve Ön áfa alany üzleti partnerünk, akkor áfával növelt számlát bocsátunk ki, ez esetben az oldalon feltűntetett árak nettó árak.
  • Mobil hang és adatszolgáltatásra ez csak akkor érvényes, ha azt közvetlenül mi számlázzuk Önnek (pl. adatkártya), nem pedig valamelyik mobilszolgáltató.
  • Mikrohullámú internet szolgáltatásunknál tudunk adni alanyi adómentes fizetést havi és negyedéves fizetés mellé is, de csak 2 éves szerződéssel.
  • Cégünknél alapesetben az elektronikus kapcsolattartási és számlázási módot alkalmazzuk, ami azt jelenti, hogy mindent e-mail-en küldünk meg Önnek, és Ön elektronikusan egyenlítik ki a díjbekérőket és a számlákat. Ha Ön számlanyomtatást és postázást vagy az elektronikus fizetési módtól eltérő (pl. sárga csekkes) fizetést szeretne, kérjük jelezze ezt az ügyfélkapuban. Fizetési feltételek.

Ha kérdése van...

... keresse munkatársainkat vagy kérjen visszahívást!

Megrendelés menete

  • A szolgáltatás megrendeléséhez kérjük regisztráljon és /vagy lépjen be az ügyfélkapuba.
  • Ezután kérjük töltse fel a szerződéskötéshez szükséges dokumentumokat: (érvényes) személyi igazolvány mindkét oldalának másolata, kitakarva a fényképet, lakcímkártya első oldalának másolata, illetve cég esetén a fentieken felül még cégbírósági végzés, aláírás minta és készfizető kezességvállalási nyilatkozat másolat.
  • Ha ezekkel készen van, akkor az ügyfélkapu menüiben - vagy kapcsolat / üzenetek menüben - rendelje meg a kívánt szolgáltatást.
  • Díjbekérőt fogunk küldeni e-mail-en, ami alapján kérjük átutalással fizessen, hivatkozva a díjbekérő számára, vagy bankkártyával is fizethet. Az összeg beérkezése után számlát küldünk e-mail-en és aktiváljuk a szolgáltatást.