Székhely

Ugye Ön is érezte már azt, hogy már régen nem azzal foglalkozik, amiért megalapította a cégét? Ha szeretné végre az idejének a 90%-át üzletkötéssel tölteni, és csak a 10%-át adminisztrációval, akkor jó helyen jár, mert pont Önre gondoltunk, amikor a fenti kék menüben lévő szolgáltatásainkat összeállítottuk.

Áraink

  • Cégalapítás (minden szükséges dokumentum elkészítését és benyújtását tartalmazza): 30.000 Ft alanyi adómentes munkadíj + 18.000 Ft tárgyi adómentes illeték
  • Székhely szolgáltatás: 9.990 Ft / hónap
  • Levél és csomag átvétel, megőrzés, illetve levél szkennelés és küldés e-mail-en: 190 Ft / db
  • Képviselet hatóságok előtt: 9.990 Ft / óra

Gyorsinfó
  • internet 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • feltöltőkártyás voip telefon hűségnyilatkozat nélkül: legalább féléves feltöltéssel áfamentes számlával
  • mobil hang: mindhárom szolgáltatótól 40 féle csomag, féláron
  • mobil adat hűségnyilatkozat nélkül: vezetékes internet sebességgel és árral, legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • tévé 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • bármilyen csomag ajánlat legalább 2 szolgáltatással már havi fizetéssel is áfamentes számlával
  • elektronikus számlázás és kapcsolattartás
Gyorsrendelés
  • név, cím, e-mail cím, megrendelt szolgáltatás, kiegészítő szolgáltatások tartalommal
  • küldjön egy normál díjas sms-t erre a számra: 06-20-802-2230

Számlázás módja

  • Féléves vagy éves fizetési rendszeresség esetén magánszemélyek és alanyi adómentes üzleti partnereink alanyi adómentességet élveznek (áfa nélkül számlázunk), ez esetben az oldalon feltűntetett árak érvényesek!
  • Ha havi vagy negyedéves fizetést választ, illetve Ön áfa alany üzleti partnerünk, akkor áfával növelt számlát bocsátunk ki, ez esetben az oldalon feltűntetett árak nettó árak.
  • Mobil hang és adatszolgáltatásra ez csak akkor érvényes, ha azt közvetlenül mi számlázzuk Önnek (pl. adatkártya), nem pedig valamelyik mobilszolgáltató.
  • Mikrohullámú internet szolgáltatásunknál tudunk adni alanyi adómentes fizetést havi és negyedéves fizetés mellé is, de csak 2 éves szerződéssel.
  • Cégünknél alapesetben az elektronikus kapcsolattartási és számlázási módot alkalmazzuk, ami azt jelenti, hogy mindent e-mail-en küldünk meg Önnek, és Ön elektronikusan egyenlítik ki a díjbekérőket és a számlákat. Ha Ön számlanyomtatást és postázást vagy az elektronikus fizetési módtól eltérő (pl. sárga csekkes) fizetést szeretne, kérjük jelezze ezt az ügyfélkapuban. Fizetési feltételek.

Ha kérdése van...

... keresse munkatársainkat vagy kérjen visszahívást!

Megrendelés menete

  • A szolgáltatás megrendeléséhez kérjük regisztráljon és /vagy lépjen be az ügyfélkapuba.
  • Ezután kérjük töltse fel a szerződéskötéshez szükséges dokumentumokat: (érvényes) személyi igazolvány mindkét oldalának másolata, kitakarva a fényképet, lakcímkártya első oldalának másolata, illetve cég esetén a fentieken felül még cégbírósági végzés, aláírás minta és készfizető kezességvállalási nyilatkozat másolat.
  • Ha ezekkel készen van, akkor az ügyfélkapu menüiben - vagy kapcsolat / üzenetek menüben - rendelje meg a kívánt szolgáltatást.
  • Díjbekérőt fogunk küldeni e-mail-en, ami alapján kérjük átutalással fizessen, hivatkozva a díjbekérő számára, vagy bankkártyával is fizethet. Az összeg beérkezése után számlát küldünk e-mail-en és aktiváljuk a szolgáltatást.