E-mail cím

Hogyan hozható létre?

Ha van már saját regisztrált domain neve nálunk, akkor az ügyfélkapuban bármikor létrehozhat, módosíthat, vagy törölhet e-mail címeket a domain nevéhez. Példa: regisztrált domain név: vezeteknev.hu, hozzárendelt e-mail cím: keresztnev@vezeteknev.hu

Ha még nincs saját domain neve, akkor @extramail.hu végződéssel adunk e-mail címet, pl. keresztnev@extramail.hu, szintén az ügyfélkapuban. (Ez esetben lehet, hogy az Ön által választott e-mail cím már foglalt és másikat kell választania.)

Hogyan használható?

Mindegyik e-mail fiók számítógépről (POP3), mobiltelefonról (IMAP) és weboldalról (HTTP) is elérhető, így bármikor és bárhonnan megnézheti e-mailjeit, akár az eddig használt levelezőprogramjával, akár az utcán a telefonján, akár egy tengerparti internet kávézóban.
A fenti hozzáféréseket természetesen titkosított adatkommunikációs csatornán keresztül is elérheti.
Outlook beállítása

Mit kapok még hozzá?

Napi többszöri frissítésű víruskeresőt és spamszűrőt AJÁNDÉKBA.

Web-es e-mail hozzáférés AJÁNDÉKBA, hogy Ön bárhonnan a világon és bármilyen eszközzel meg tudja nézni a leveleit.

Visszapattanó e-mail-ek magyarázata (angolul)

Mi nem tartozik bele a szolgáltatásba?

A hírlevelek tömeges küldését ez a szolgáltatásunk nem tartalmazza. Ha tömegesen szeretne hírlevelet kiküldeni, kérje munkatársaink segítségét az ügyfélkapu kapcsolat menüpontjában.

Áraink már 49 Ft / hónaptól

1 db 100 MB méretű e-mail tárhely / hónap
49 Ft
1 db 200 MB méretű e-mail tárhely / hónap
99 Ft
1 db 500 MB méretű e-mail tárhely / hónap
149 Ft
1 db 1 GB méretű e-mail tárhely / hónap
199 Ft

Ha csak e-mail szolgáltatást rendel nálunk, akkor a minimálisan rendelhető mennyiség 3 db e-mail cím. Ha regisztrált nálunk domain nevet, akkor azzal a végződéssel adjuk, ha nem, akkor @extramail.hu végződéssel.

Ha van nálunk webtárhely szolgáltatása is, akkor amellé az első 5 db e-mail cím ajándék! Ha regisztrált nálunk domain nevet, akkor azzal a végződéssel adjuk az e-mail-eket, ha nem, akkor @extramail.hu végződéssel.


Gyorsinfó
  • internet 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • feltöltőkártyás voip telefon hűségnyilatkozat nélkül: legalább féléves feltöltéssel áfamentes számlával
  • mobil hang: mindhárom szolgáltatótól 40 féle csomag, féláron
  • mobil adat hűségnyilatkozat nélkül: vezetékes internet sebességgel és árral, legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • tévé 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • bármilyen csomag ajánlat legalább 2 szolgáltatással már havi fizetéssel is áfamentes számlával
  • elektronikus számlázás és kapcsolattartás
Gyorsrendelés
  • név, cím, e-mail cím, megrendelt szolgáltatás, kiegészítő szolgáltatások tartalommal
  • küldjön egy normál díjas sms-t erre a számra: 06-20-802-2230

Számlázás módja

  • Féléves vagy éves fizetési rendszeresség esetén magánszemélyek és alanyi adómentes üzleti partnereink alanyi adómentességet élveznek (áfa nélkül számlázunk), ez esetben az oldalon feltűntetett árak érvényesek!
  • Ha havi vagy negyedéves fizetést választ, illetve Ön áfa alany üzleti partnerünk, akkor áfával növelt számlát bocsátunk ki, ez esetben az oldalon feltűntetett árak nettó árak.
  • Mobil hang és adatszolgáltatásra ez csak akkor érvényes, ha azt közvetlenül mi számlázzuk Önnek (pl. adatkártya), nem pedig valamelyik mobilszolgáltató.
  • Mikrohullámú internet szolgáltatásunknál tudunk adni alanyi adómentes fizetést havi és negyedéves fizetés mellé is, de csak 2 éves szerződéssel.
  • Cégünknél alapesetben az elektronikus kapcsolattartási és számlázási módot alkalmazzuk, ami azt jelenti, hogy mindent e-mail-en küldünk meg Önnek, és Ön elektronikusan egyenlítik ki a díjbekérőket és a számlákat. Ha Ön számlanyomtatást és postázást vagy az elektronikus fizetési módtól eltérő (pl. sárga csekkes) fizetést szeretne, kérjük jelezze ezt az ügyfélkapuban. Fizetési feltételek.

Ha kérdése van...

... keresse munkatársainkat vagy kérjen visszahívást!

Megrendelés menete

  • A szolgáltatás megrendeléséhez kérjük regisztráljon és /vagy lépjen be az ügyfélkapuba.
  • Ezután kérjük töltse fel a szerződéskötéshez szükséges dokumentumokat: (érvényes) személyi igazolvány mindkét oldalának másolata, kitakarva a fényképet, lakcímkártya első oldalának másolata, illetve cég esetén a fentieken felül még cégbírósági végzés, aláírás minta és készfizető kezességvállalási nyilatkozat másolat.
  • Ha ezekkel készen van, akkor az ügyfélkapu menüiben - vagy kapcsolat / üzenetek menüben - rendelje meg a kívánt szolgáltatást.
  • Díjbekérőt fogunk küldeni e-mail-en, ami alapján kérjük átutalással fizessen, hivatkozva a díjbekérő számára, vagy bankkártyával is fizethet. Az összeg beérkezése után számlát küldünk e-mail-en és aktiváljuk a szolgáltatást.