Mobil

Végre valaki kavicsot dobott az állóvízbe!

Mindjárt az elején azt biztosan leszögezhetjük, hogy a magyar mobilszolgáltatók kínálata sajnos nem igazán sokszínű. Nagyon erős márkák vannak jelen, az ügyfélkiszolgálás is egészen jó, de az ajánlataik sajnos pontosan egyformák. A kedves ügyfeleknek elég az alapján dönteniük, hogy melyik színt szeretik, ami egyben vicces és szomorú is. Ebben a helyzetben azt kellett eldöntenünk, hogy mi is beleállunk ebbe az állóvízbe, vagy inkább olyan szolgáltatást adunk az előfizetőinknek, amilyet ők is szeretnének.

Cégünk részben a fentiek alapján, részben a többi telekom szolgáltató igényei és lehetőségei figyelembevételével olyan utat választott, mely a piac teljes körű kiszolgálását célozza meg mind szolgáltatási portfóliója, mind a kiszolgálandó piacok tekintetében.

Társaságunk a többi telekom szolgáltatásai mellett elindítja előfizetéses mobilszolgáltatását. Csomagjainkkkal mind a lakossági, mind az üzleti, intézményi szegmens igényeit is képesek vagyunk kielégíteni.

Úgy látjuk, hogy ezzel a szolgáltatással ugyanolyan változás indul majd be a mobil piacon, mint amit az internetes telefon belépése jelentett a vezetékes szolgáltatások terén. Az új mobilszolgáltatásunkkal minőségi kompromisszumok nélkül, a kis szervezetekre jellemző gyorsasággal és rugalmassággal új színt hozunk a mobilszolgáltatások piacára.

Szolgáltatásunk mindhárom mobilszolgáltató hálózati infrastruktúrájára épül, így az egész ország területén elérhető.

Vállalatunk a teljes körű mobilszolgáltatás segítségével olyan távközlési szolgáltatóvá vált, aki az internet, a televízió és a telefon szolgáltatások mellett a mobiltelefon és mobilinternet szolgáltatásokkal kiegészülve ügyfelei minden távközlési szolgáltatási igényét ki tudja elégíteni.

Cégünk a kiskereskedelmi kapcsolattartási és üzletkötési tevékenységben nyújt segítséget, a szolgáltatást és a számlázást továbbra is a három nagy szolgáltató végzi.

Mobiltelefonálási fogalmak gyors áttekintése

Másodperc és perc alapú számlázás

Minden szolgáltató másodpercben számolja a forgalmat, de nem minden esetben számláz másodperc alapon. A perc alapú számlázás azt jelenti, hogy minden megkezdett perc után egy egész percet számláz. Üzleti csomagjaink számlázása egy csomag kivételével másodperc alapú, míg lakossági csomagjaink számlázása perc alapú.

Akár 100%-os lebeszélhetőség

A befizetett előfizetési díjat a legtöbb esetben nem tudják az előfizetők teljes egészében telefonálásra fordítani. Ennek okai többek között a kiegészítő havidíj, a kapcsolási díj, az infláció követő díj, stb. Ezen felül lehetnek olyan korlátozások is, amelyek nem ennyire egyértelműek, mint például az, amikor a lebeszélhetőséget az adott szolgáltató részben vagy teljes egészében saját hálózatára korlátozza. Ezzel szemben a mi cégünknél a legtöbb csomagban a befizetett tételek korlátozás nélkül, 100%-ban lebeszélhetők.

Egymás között 0 Ft-os percdíj

Bár az előfizetők több száz forintot fizetnek havonta azért, hogy 0 Ft-ért beszéljenek egymás közt, ez gyakran mégsem valósul meg, mivel a szolgáltatók a telekommunikációs adót kapcsolási díj formájában hárítják át az ügyfélre. Nálunk nincsenek ilyen rejtett költségek, így az egymás közötti beszélgetés valóban 0 Ft.

Hálózaton belüli hívás

A hálózaton belüli hívás a választott szolgáltató ügyfeleinek egymás közötti hívásait jelenti.

Csoporton belüli hívás

Ugyazon csomagot választó ügyfelek egymás közötti hívása.

Számhordozási folyamat

Részletes tájékoztató a díjcsomagjainkhoz történő csatlakozásról, a számhordozás menetéről és a szükséges dokumentumokról.

Számlázás

A számlázás a SIM kártya élesítésétől, illetve az időablakot követő átállástól kezdődik. A havidíj mindig az adott tárgyhónapban kerül kiszámlázásra, míg a forgalmi díj a számlázást megelőző hónapra vonatkozó hívásmennyiséget tartalmazza (1-31-ig, vagy a tört hónapot). Ez alól kivétel az első számla, melyen a belépéstől (élesítéstől) számított tört havi díj és tört havi forgalom is kiszámlázásra kerül.

A szolgáltatók kiköthetik a csomagjaiknál, hogy az csak átutalással fizethető, így abban az esetben, ha Ön csekkel szeretne fizetni, kényelmi díjat kell fizetnie.

Az áruházról

Az áruházunkban kínált készülékek kártya- és szolgáltató függetlenek, kivéve, ha azt másképp nem jelöltük.

Termékeinket a magyarországi vám- és adójogszabályok betartásával hozzuk be Önnek az országba, így a teljes gyári garanciát vállaljuk rájuk, mely mellé a gyártók alkatrészellátást is biztosítanak.

Ha szeretné, kedvezményes áruvásárlási gyorskölcsönnel részletfizetési lehetőséget is igénybe vehet.

Ha számítógépet, laptopot, ezekhez való perifériákat vagy kiegészítőket szeretne vásárolni, kérjük látogassa meg áruházunkat!

Rendelés leadására csak webáruházunkon keresztül van lehetőség, más fórumon nem tudunk elfogadni rendelést.

Termékeinket minden esetben házhoz szállítjuk, személyes átvételre nincs lehetőség, mert nincs üzlethelységünk, csak webáruházunk és raktárunk.

Szállítási határidőnk a termék megrendelésétől számított maximum 5 munkanap.

Kedvezményes mobiltelefon készülékek

Kedvezményes mobiltelefon-készülék áruház

Telefon-A-brand-Árlista

Telefon-B-brand-Árlista

Telefon-Piros-Szolgáltató-Árlista

Mobilszolgáltatás lefedettségi térkép

Kék szolgáltató 4G lefedettség
Magenta szolgáltató 4G lefedettség
Magenta szolgáltató 4G+ lefedettség
Piros szolgáltató 4G lefedettség

Gyorsinfó
  • internet 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • feltöltőkártyás voip telefon hűségnyilatkozat nélkül: legalább féléves feltöltéssel áfamentes számlával
  • mobil hang: mindhárom szolgáltatótól 40 féle csomag, féláron
  • mobil adat hűségnyilatkozat nélkül: vezetékes internet sebességgel és árral, legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • tévé 2 éves szerződéssel: legalább féléves fizetéssel áfamentes számlával
  • bármilyen csomag ajánlat legalább 2 szolgáltatással már havi fizetéssel is áfamentes számlával
  • elektronikus számlázás és kapcsolattartás
Gyorsrendelés
  • név, cím, e-mail cím, megrendelt szolgáltatás, kiegészítő szolgáltatások tartalommal
  • küldjön egy normál díjas sms-t erre a számra: 06-20-802-2230

Számlázás módja

  • Féléves vagy éves fizetési rendszeresség esetén magánszemélyek és alanyi adómentes üzleti partnereink alanyi adómentességet élveznek (áfa nélkül számlázunk), ez esetben az oldalon feltűntetett árak érvényesek!
  • Ha havi vagy negyedéves fizetést választ, illetve Ön áfa alany üzleti partnerünk, akkor áfával növelt számlát bocsátunk ki, ez esetben az oldalon feltűntetett árak nettó árak.
  • Mobil hang és adatszolgáltatásra ez csak akkor érvényes, ha azt közvetlenül mi számlázzuk Önnek (pl. adatkártya), nem pedig valamelyik mobilszolgáltató.
  • Mikrohullámú internet szolgáltatásunknál tudunk adni alanyi adómentes fizetést havi és negyedéves fizetés mellé is, de csak 2 éves szerződéssel.
  • Cégünknél alapesetben az elektronikus kapcsolattartási és számlázási módot alkalmazzuk, ami azt jelenti, hogy mindent e-mail-en küldünk meg Önnek, és Ön elektronikusan egyenlítik ki a díjbekérőket és a számlákat. Ha Ön számlanyomtatást és postázást vagy az elektronikus fizetési módtól eltérő (pl. sárga csekkes) fizetést szeretne, kérjük jelezze ezt az ügyfélkapuban. Fizetési feltételek.

Ha kérdése van...

... keresse munkatársainkat vagy kérjen visszahívást!

Megrendelés menete

  • A szolgáltatás megrendeléséhez kérjük regisztráljon és /vagy lépjen be az ügyfélkapuba.
  • Ezután kérjük töltse fel a szerződéskötéshez szükséges dokumentumokat: (érvényes) személyi igazolvány mindkét oldalának másolata, kitakarva a fényképet, lakcímkártya első oldalának másolata, illetve cég esetén a fentieken felül még cégbírósági végzés, aláírás minta és készfizető kezességvállalási nyilatkozat másolat.
  • Ha ezekkel készen van, akkor az ügyfélkapu menüiben - vagy kapcsolat / üzenetek menüben - rendelje meg a kívánt szolgáltatást.
  • Díjbekérőt fogunk küldeni e-mail-en, ami alapján kérjük átutalással fizessen, hivatkozva a díjbekérő számára, vagy bankkártyával is fizethet. Az összeg beérkezése után számlát küldünk e-mail-en és aktiváljuk a szolgáltatást.